.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روسيه: نيروگاه بوشهر را نمي سازيم چون ...

روزهاي سه شنبه و چهارشنبه آينده نمايندگان ارشد هسته ای روسيه و آمريكا در ژنو گرد هم مي آيند تا برنامه كاهش تدريجي جنگ افزارهاي هسته ای در منطقه را بررسي كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ، روس ها با ايراني ها در راه اندازي نيروگاه بوشهر همكاري نمي كنند زيرا معتقدند بايد حجم تسلیحات هسته ای در منطقه كاهش يابد!

الشرق الاوسط با بیان موضوع بالا در تحليل فعاليت های هسته ای ايران و همكاري روسيه در احداث نيروگاه هسته ای بوشهر نوشت: بنابر اين تحليل روسيه در توافق با آمريكا به طور يك جانبه و داوطلبانه به كاستن زرادخانه هاي هسته ای خود اقدام كرده و عدم همكاري با ايران در راه اندازي نيروگاه بوشهر نيز در همين راستاست.

این روزنامه سعودی در ادامه مدعی شد: روزهاي سه شنبه و چهارشنبه آينده نمايندگان ارشد هسته ای روسيه و آمريكا در ژنو گرد هم مي آيند تا برنامه كاهش تدريجي جنگ افزارهاي هسته ای در منطقه را بررسي كنند.

در سال 1991 دو كشور آمريكا و روسيه قراردادي را امضا كردند كه طي آن در ظرف 20 سال بايد دوكشور معادل يك سوم ادوات جنگي هسته ای خود را نابود كنند كه با بروز برخي حوادث جهاني اين معاهده اجرايي نشد و اكنون بارديگر دو كشور تصميم گرفته اند از حجم تاسيسات جنگ افزاري هسته ای بكاهند و ظاهرا روسيه نيروگاه بوشهر را قرباني اين ضمانت كرده است!

هرچند الشرق الاوسط همواره مواضع و تحلیلهایی علیه ایران در موضوعات مختلف به خصوص هسته ای داشته است ،اما طرح این موضوع می طلبد تا بار دیگر ایران روس ها را به اتمام هرچه سریعتر این نیروگاه الزام کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.512 seconds.